پاورپوینت فارکس

دسته بندي : علوم انسانی » اقتصاد
توضیحات:
پاورپوینت فارکس، در 15 اسلاید.

بخشی از متن:
تاریخچه بازارها و سرمایه گذاری:
در سالیان بسیار دور، مردم یک جامعه به چند دسته تقسیم می شدند و این دسته بندی براساس طبقه اجتماعی بود. دسته ای از افراد خودشان دارای کار و فعالیت بودند. این افراد مانند یک کارآفرین بودند. افراد دیگر برای آنان کار می کردند ولی سطح مالی مناسبی نداشتند.  هرکس پول یا سبکه خود را در قُلک و یا زیر بالشت خود مخفی می کرد. اما در آن زمان کسی در این اندیشه نبود که با این پول می توان کارهای بسیار زیادی را انجام داد. مثلا کسب و کارهایی راه اندازی کرد. افراد صاحب کسب و کار، پول خود را خرج می کردند و مبلغ اضافی را زیر بالشت خود نگهداری می کرد یا زمین خریداری می کرد.
برخی افراد نیز در بازار تجارت می کردند. یعنی کالایی را خریداری می کردند و وقتی گران می شد، می فروختند. آنها با خرید و فروش برنج، گندم یا سایر کالاها تجارت می کردند. آنها هم دارای پول زیادی بودند، اما اهل نگهداری در قلک و زیر بالشت نبودند. آنها از دید و تصور خودشان سرمایه گذاری می کردند.
پس از چندین دوره، افراد سرمایه گذار ایده هایی ارائه دادند و تجارت راه اندازی کردند. تاجران این ایده را عملی کردند که پول خود را به افرادی که برای کار خود نیاز دارند بدهند تا با آن کار کنند و درآمد بیشتری کسب کنند. با این کار سود این درآمد نیز به تاجران می رسید. با رشد کسب و کار، آنها هم سود می کردند. اما با ورشکستگی کسب و کار، پول آنها هم بدون هیچ تضمینی از دست می رفت. البته، در این میان، برخی کارآفرینان نیز کلاه برداری می کردند و پس از دریافت پول، ناپدید می شدند.

سرفصل ها:
- مقدمه و تاریخچه بازارها و سرمایه گذاری
- شکل گیری بازار بورس
- انواع بازار های مالی
- فارکس چیست ؟
- چه چیزی در فارکس معامله می‌شود؟
- ارزهای اصلی در فارکس
- جفت ارز
- خرید و فروش جفت ارزها در فارکس
- ساعت کاری بازار فارکس در جهان و به وقت ایران
- نهادهای نظارتی
- کمیسیون
- برای باز کردن یک حساب معاملاتی فارکس به چه مقدار پول نیاز داریم؟
- چه کسی بازار فارکس را کنترل می‌کند؟
- مزایای فارکس
- معایب فارکس
- نتیجه گیری
- منابع
دسته بندی: علوم انسانی » اقتصاد

تعداد مشاهده: 3624 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 15

حجم فایل:549 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت