پاورپوینت مشاغل خانگی 1

دسته بندي : کارآفرینی » خدماتی و آموزشی
توضیحات:
پاورپوینت مشاغل خانگی 1، در 46 اسلاید.

پاورپوینت مشاغل خانگی یک پاورپوینت آماده آموزشی در مورد تحلیل مشاغل خانگی پر درآمد میباشد که به بررسی پرورش قارچ، پرورش پرنده‌های زینتی، پرورش بلدرچین، دست سازها و... پرداخته شده است

بخشی از متن پاورپوینت مشاغل خانگی:
راه‌اندازی کسب‌وکار‌های خانگی و راه‌اندازی کسب‌وکار در منزل می‌تواند مزایای گوناگونی را برای شاغلان این عرصه داشته باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به حذف هزینه‌های جاری محیط کار مانند خرید، رهن و اجاره، مالیات، عوارض و قبوض مصرفی، ایجاد توازن بین مسؤولیت خانوادگی زنان و اشتغال آنان، حذف هزینه ایاب و ذهاب، استفاده از نیرو و تخصص اعضای خانواده، ایجاد زمینه‌های کار خانوادگی، امکان انتقال تجارب از طریق آموزش غیر رسمی به شیوه استاد - شاگردی بین اعضای خانواده و... اشاره کرد.
گرچه از گذشته‌های دور بسیاری از زنان به انجام مشاغل خانگی مانند قالیبافی، تولید صنایع‌دستی، آرایشگری، شست‌وشو و اتوکشی و... برای ایجاد منبع درآمدی می‌پرداختند، امروزه تحولات حوزه فناوری اطلاعات و دسترسی سریع و راحت به اینترنت و شبکه‌های مجازی در سال‌های اخیر کمک کرده تا مشاغل خانگی دچار تحول شگفت‌انگیزی شود و بازار به مراتب بزرگ‌تری را پیش روی خود ببیند. این روز‌ها مشاغل خانگی طیف وسیعی از کسب‌وکار‌ها را دربر می‌گیرد، حوزه‌هایی که گرچه قطعا به تخصص یا مهارت ویژه‌ای نیاز دارد، اما با کمی صرف انرژی و خلاقیت قابل یادگیری و ایجاد درآمدزایی است.
مشاغل خانگی پر درآمد
نگاهی به برخی از رایج‌ترین کسب‌وکار‌های خانگی و ملزومات‌شان خواهیم انداخت. شاید تخصص یا مهارت شما هم جزو یکی از این‌ها باشد، اما تا‌به‌حال از جنبه درآمدزایی به توانمندی خود نگاه نکرده باشید. وقت آن رسیده که برای ورود به یک شغل خانگی با درآمد مناسب آستین‌ها را بالا بزنید.
کسب درآمد در منزل
یکی از لذت بخش ترین و بی دردسر ترین کارهای دنیا را امروزه کار در منزل می دانند. در چند سال اخیر مشاغل خانگی به علت مزایای فوق العاده زیادی که دارند، طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. انواع کسب و کارهای خانگی در تمام کشورهای جهان و حتی کشورهای مترقی جایگاه ویژه‌ای دارد. به خصوص اگر این کسب و کارها با کارآفرینی و اشتغال‌زایی برای چند نفر همراه باشد.
پرورش قارچ
با توجه به رواج زیاد پرورش قارچ در سال‌های اخیر شاید فکر کنید که بازار قارچ اشباع شده است. اما از آنجا که این خوراکی خوشمزه و پرطرفدار گونه‌های بسیار متنوعی دارد و از طرفی تمامی اطلاعات و ریزه‌کاری‌های پرورش آن را به‌راحتی می‌توان در میان کتاب‌های موجود در بازار و منابع اینترنتی به دست آورد با کمی خلاقیت می‌توانید جای خود را بازار پرتقاضای قارچ‌های خوراکی باز کنید.

فهرست مطالب پاورپوینت مشاغل خانگی:
پرورش قارچ
کمپوست
آفات و مشکلات قارچ:
پرورش پرنده‌های زینتی
انتخاب پرنده مناسب برای نگهداری در منزل
نگهداری مرغ عشق در منزل
پرورش بلدرچین
مهمترين نکاتي که سبب صنعتي شدن پرورش بلدرچین شده است
آشنایی اولیه با بلدرچین
مکان نگهداری بلدرچین
خوراک بلدرچین
تخم گذاری بلدرچین
انواع بیماری های بلدرچین ها عبارتند از:
دست‌سازها
بسته بندی در منزل
تولید موادغذایی
دسته بندی: کارآفرینی » خدماتی و آموزشی

تعداد مشاهده: 8372 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 46

حجم فایل:3,498 کیلوبایت

 قیمت: 44,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    فایل دانلودی زیپ حاوی فایل پاورپوینت می باشد.

  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل دانلودی زیپ حاوی فایل پاورپوینت می باشد.
    پس از دانلود از وین رار برای استخراج آن کمک بگیرید

  • گالری تصاویر :