پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بیمه

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بیمه، در 33 اسلاید.

بخشی از متن فایل:
صنعت بیمه از جمله مهم­ترین صنایعی است که در سال‌های اخیر نرخ رشد قابل ملاحظه‌ای داشته و نقش مهم و حساسی را در رشد و توسعه اقتصادی کشورها ایفا کرده است.
صنعت بیمه به عنوان یکی از شاخص­های توسعه یافتگی کشورها، از یک سو به عنوان یکی از عمده­ترین نهادهای اقتصادی مطرح می باشد و از سوی دیگر، فعالیت سایر نهادها را پشتیبانی می­کند.
یکی از مهم‌ترین ابزارهایی که باعث موفقیت و رشد و بقاء شرکت‌های بیمه در یک محیط پر از تغییر، با رقبا و شرکای تجاری گوناگون و سرسخت می‌شود، بازاریابی است.
امروزه بازاریابی بیمه به خصوص در امر آموزش بیمه و تعلیم و تربیت بیمه‌گر و روابط با مشتری، اهمیت بیشتری پیدا کرده است، ولی نکته‌ای که باید به آن توجه شود، این است که با توجه به تغییرات مداوم در محیط، روش بازاریابی نیز ملزم به تغییر از حالت سنتی به حالت مدرن است.

فهرست مطالب:
مقدمه
مفهوم CRM و چگونگی کمک به کسب و کارها در صنعت بیمه
کاربردCRM در شرکت های بیمه
مزایای CRM در شرکت‌های بیمه
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 6136 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 33

حجم فایل:2,667 کیلوبایت

 قیمت: 45,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت