پاورپوینت ادارك و ياد گيري: درك و سازگاري با محيط كار

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع ادارك و ياد گيري: درك و سازگاري با محيط كار، در حجم 28 اسلاید.

این فایل در زمینه "ادارك و ياد گيري: درك و سازگاري با محيط كار"بوده و در 28 اسلاید با تصاویر و شکلهای بسیار زیبا طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) برای درس رفتار سازمانی، در سطح کارشناسی و رفتار سازمانی پیشرفته، تحلیل رفتاری و مدیریت منابع انسانی رشته های مجموعه مدیریت و مدیریت اجرایی در سطح کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرید.

بخشی از متن:
ادراك يك فرايند پايه ايي است كه بسياري از موقعيت هاي مختلف در سازمان ها را توضيح مي دهد.
يادگيري: اصول و قواعد ياد گيري به روش هاي مختلف سيستماتيك، به منظور بهبود عملكرد سازمان و حفظ رفتار هاي مطلوب و كاهش رفتارهاي غير مطلوب اطلاق مي شود.

فهرست مطالب:
مقدمه
ادراك و ياد گيري
اسناد (Attribution)
استنباط تطبيقي (Correspondent inferences)
اسناد سببي در مسئوليت
تئوری کلی در اسناد سببی
خطاهاي ادراكي
كليشه سازي
فايق آمدن بر خطاهاي ادراك اجتماعي
ادراك ديگران : كاربرد هاي سازماني
ياد گيري :سازگاري با جهان اطراف
اشكال ياد گيري
ياد گيري : شرطي كردن عامل / شرطي كردن وسيله ايي
انواع تقويت
برنامه هاي تقويت
الگوي اداره پاداش
ياد گيري مشاهده اي
یادگیری مبتنی بر مشاهده
كاربرد يادگيري در سازمان
آموزش سيستماتيك
اصول موثر بر آموزش در سازمانها
بازخورد 360 درجه
مديريت رفتار سازماني
مراحل مديريت رفتار سازماني
انضباط
روش هاي كاهش پيامد هاي منفي تنبيه
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 13572 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 28

حجم فایل:1,414 کیلوبایت

 قیمت: 39,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت و قابل ویرایش